CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pages

Tuesday, November 23, 2010

TukaR LaGu

salam
pe khbar semua??
aku sihat je.
malah brtmbah berat badan
ye la,ddk kat rumah,semua mknn ada
nampak je, mesti mknan tu jadi mangsa aku
tak peduli dah makanan tu rela ke tak..
kejam tak???
hahahahah
lantak ler,aku nak qada sebab lama dah tak makan free cam tu
kat ipg semua kne bayar kecuali air masak atau nama santifiknya air kosong



ok,entri kali ini aku bukan nak cerita apa-apa
tapi chek nak habaq yg Halwa Iznun chek dah tukar
kalu dulu chek guna lagu dari kumpulan Goliath-Hidup Ini Mahal
sekarang chek guna lagu dari team Radja-Terus-Terang

emm..........
terpulang kepada korang nak anggap aku ni jiwang ke?
tak patut ke?tak malu ke?
terpulang,
aku tak kisah korang nak sginfiksikan aku orang macam mana
yg penting aku tahu apa yang buat
kalu tak suka dengar lagu ni,boleh offkan spekr lptop korang
aku tak kisah,malah aku suka..hohohoh
aku seyum...



lagu ni memang jenis jiwang dan rock sikit
tapi aku tak anggap lagu ni hanya untuk pacar
tapi aku lebih membayangkan kepada kisah aku dengan kawan aku
cinta aku kepada seorang sahabat
memerlukan aku kepada seorang sahabat
cewahhhh,berjiwang la palk..
hohohohoho
tapi,sungguh aku tak tuju kepada mana-mana laki
pak we pun tak ada
aku hanya tuju kepada semua kawan-kawan aku
terima la dengan setulus hati...

tapi aku tak kisah kalu korang nak hafal lagu ni
or ambik lagu ni sebagai febret ke
aku izinkan malah aku relakan..
macam la aku ni komposer dia.
layannnnsssss

ok la,
aku pamit dulu yer
haa,kalu nak tahu maksud pamit tu,
tunggu entri aku lain kali.
eleh,macam la ada orang tunngu entri ko...
ASSALAMUALAIKUM

No comments:

Post a Comment