CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pages

Tuesday, November 2, 2010

oh AnakKu....

ASSALAMUALAIKUM..
cm ane ngn perut?dah kasi mkan belum?
kalu x,sila-sila la datang rumah.
ada buat makan-makan sikit.
ok,ak tipu
(@%@)
jadi
sila layan diri di restoran yg berdekatan
macam biasa,ak akan bersikp murh hati.
i belanja u bayar sendiri..
baik x??

ok,masuk kepada tajuk entri..
korang jgn terkejut palk bila ak dapt dah anak..
ishhh....
baru 18thun dh ada anak???
bila mu khwin?
eh,aku xkhwin lagi la..pakwe pn xada,ni kn pula suami.
jadi,cma ane mu blh ada anak..??
jangan baut maen2 bnde gni.
relek,meh ak nak cerita.
jangan buat kesimpulan sendri..
hehehe

sebenarnya.
ak ikut rombongan ke cameron 
jadi ketika dalam mengharungi godaan di sebuah pasar tani,
aku ternampaklah sebuah gerai yg meletakkan anak-anak ini
hati aku ni dah terdetik unutk mendekati anak-anak ini.
apa lagi,aku ngan member ak ni trus tertarik dengan mereka..


ni la anak-anak aku....7 adik-beradik

yg pink perempuan 
laki yg kuning..

anak sulung

anak ke-2

anak ke-3

anak ke-4

anak ke-5

anak ke-6

anak bongsu

3 lelaki

4 perempuan

kalau korang  perasan,
aku ada letak nama.
nama tu aku ambik kat dalam internet.
ni laman we ye..


klau korang nak letak nama kat anak-anak,boleh la tengok-tengok kat sini..
tu pn KALAU...

aku letak nama ni pn bukan saja-saja je..
tapi ikut susunan dalam bilangan adik beradik aku.
kebetulan serupa dengan bilngn anak nabi.
7 orang,3 lelaki 4 perempuan.
aku susun pun dari kakak dan adik bongsu.
cuma nama ayah dan mak aku je xmsukkan.

Nabilah=Naifah(kedudukan tinggi)
Basyir=Bahir(elok)
Mardhiah=Mufidah(Memberi manfaat)
'Abidah=Azhar(bunga-bunga)
Ziyad=Zamir(anak yang cantik)
Karimah=Kamilia(pohon hijau)
Faiz=Fakhri(kebanggaan)

rupanya penat juga nak pilih nama yag sesuai untuk anak-anak ini.
jadi,aku dah awal-awal dapat merasai apa yang mak ayah aku rasa dulu.
aku pilih nama ni pn termasuk lihat maksudnya juga.
maksudnya menarik minat aku.

ok la
takat ni je 
aku pn xada idea nk tulis panjang
nanti korang jugak yg boring..
off dlu..
kirim salam semua ya
ASSALAMUALAIKUM





1 comment:

  1. wow! nanti boleh main dgn anak2 saye.. x byk.. ad 5 je.. tp boleh la nk buat kawan.. hehe

    ReplyDelete