CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pages

Sunday, November 21, 2010

Tak tAhu...

salam
dah lama tak update..
ada orang windu tak???
toing**toing**  toing**  
bukan apa,aku tak ada idea nak tulis je
tambah-tambah pulak perisa MALAS bercampur
jadi,macam mana la nak tulis entri kalu mood pun tak ada
tapi sekarang ni dah ada mood
aku pun tak tahu nape la balik rumah ni mood berblog dah tak ada
nampak gaya,aku kena pergi berubat ni
ni dah jadi kes parah
kalu dibiarkan nanti jadi berulat..
ok,aku pong-pong je

ha,mesti ada orang LUAR BESUT or KELANTAN yang tak tahu maksud 'pong-pong' ni
tapi kalu ada jugak orang BESUT dan KELANTAN tak tahu maksud 'pong-pong ni,
memang lebih parah dari aku..
komfem kena pergi berubat kat Ciyam...
hahahaha
tapi,kepada orang yang tak tahu tu,sabar ek....
nanti aku beritahu apa maksud tu
sebab aku baik la aku tak nak kasi korang tertanya-tanya
tapi kalu nak tahu maesti ada syarat
bayar 20 posen dulu..
eh tak la,aku gurau je...

           betul-betul(baca dalam versi upin-ipin)

emm...sebenarnya
aku tak tahu apa nak tulis 
dan sampai sekarang aku tak tahu  apa yang aku nak tulis
sehingga aku tak boleh nak fikir apa yang aku nak tulis
sebab aku tak tahu apa yang aku tulis...
hahahahahah

hajat nak cerita pasal aku sepanjang sem 1
tapi semua gambar dalm extrnal
dan benda tu abang aku pinjam bawak pergi kat u dia
2minggu lagi beliau balik
jadi sebagai adik yang baik
aku kena sabar
2 minggu je...
hogogogogogo

haaa,sebelum lupa
aku nak ucap somthing
kepada adik-adik yang ambik SPM
kakak dan orang laki tua sikit ngn aku(nak panggil abang segan.)
yang ambik STPM
saya ucapkan 
SELAMAT MENJAWAB SOALAN DALAM PAPER MASING-MASING
GOOD LUCK AND DO THE BEST

haa,kasi besar sikit 
mana la tahu bersemangat lepas tuh
pesanan dari penaja

ok la...off dulu
kalu aku ada idea n mood nak menaip satu satu
aku post je la apa-apa 
kirim salam kat cicak atas syiling yer...
papai
salam

No comments:

Post a Comment