CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pages

Wednesday, November 10, 2010

terasA

salam
tadikan aku g out
 lepas aku balik outing
aku singgah la kt depan tv
ada la 3 member aku yg duduk menonton wayang tak berbayar tu
aku pun ngn sekutu aku apa lagi
duduk menjoinkan diri tengok cerita tu
sebenarnya aku pun tak pernah tengok cerita tu
dan tak pernah tahu kewujudan cerita tu
frist time la aku tengok tu
eh?korang perasan tak macam pantun je.
ada 'tu' kat belakang
ah,lantak la...

ok
masuk ke isi pertama 
atas tu hanya pendahuluan semata-mata
tiada kaitan dengan hidup dan mati
cerita dia tajuk

dalam banyak-banyak part
ada satu part yg sangat aku terasa
tak la terasa sangat
tapi yang pasti aku terasa la
dan aku harap
korang pun terasa jugak
tak aci la kalau aku je yang terasa
korang pun kena terasa jugak
eh,berapa kali sebut terasa ni?
ayoyoyoyo

ok
ayat dia lebih kurang cam ni
sebab aku pun dah lupa macam mana ayat dia sebenarnya

WALAUPUN KITA INGAT KITA SUDAH MENANG,TAPI SEBENARNYA KITA SUDAH LAMA KALAH

cam ane?
mesti ada antara korang yg baca sejuta enam kali
betul tak??hahhahahahha
kan dah kena
korang terasa?
yes yes yes yes....
ada jugak orang yg spesis dengan aku
ala,senyap-senyap je la
jangan dok heboh pulak
yg kita sebenarnya spesis tapi tak sama

ok,moralnya
aku sangat terasa kerana banyak perkara yg aku rasa aku menang
tapi sebenarnya aku dah lama kalah
nak tahu apa?
xpayah la.
buat malu aku je..
koih koih koih...
tak perlu la aku cerita apa peristiwa yg mnyebabkan 
aku sangat terasa bila dengar ayat ini
yg pasti aku sangat terasa
nak gelak?
gelak la puas-puas
bagi peluang kat korang untuk tambah pahala ke aku...
kuang kuang kuang...

so,
sama-sama la kita muhasabah cintaku...
ecehcehhh
masuk tajuk lagu la pulak
jadi
sama-sama la kita muhasabahkan diri kita
kita tak selamanya duduk di atas sahaja
kita akan jatuh ke bawah jua

oii,berani tinggal aku sorang kat bawah

bila dah jatuh,
pandai-pandai la bangun sendiri
guna otak tu untuk fikir
jangan dok fikir yg karut-marut-murut
hidup ni sekejap je

ok la
cukup sini je
jumpa entri lain kali...
salam

2 comments:

  1. huhuh..klakarla....apepun..aku pun terasa..ayat tu mempunyai mkne tersirat...:-)

    ReplyDelete
  2. yessss yess...dah jumpe sorang yg spesis ngn aku...relek ar...

    ReplyDelete