CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pages

Tuesday, November 16, 2010

daH saMpai....

salam..
lembu kambing unta korang apa khbar?
diaorang sihat tak?
korang dah kasi makan cukup-cukup?
tali dah ikat kuat-kuat ke?nanti terlepas pulak
tak kesampaian la korang nak makan daging korban
so,jagalah mereka sebelum terlambat
waduhhhhhsss,mentang-mentang la esok raya korban
asyik duduk cakap pasal magsa korban je..

ok la...
entri kali ini aku bukan nak cakap pasal korban ke
raya haji ke
sembahyang haji ke
tapi pasal aku...
hohohohoho
kalu tak nak tahu,
sila ringankan tangan anda ke bucu atas sebelah kanan dan klik X.
tak kisah pun...
yoyoyoyoyo

sekadar hiasan semata-mata


sekarang ni 
saat ini
masa ini
aku dah ada kat rumah
bertolak semalam dari Melaka Center pukul 8.15 malam gitu
dan sampai kat depan rumah aku dalam 5 pagi..
sepanjang aku dalam bas,memang tak boleh tidur nyeyak la
punya la laju pak cik bas tu pandu
dalam hati ni dah berzikir banyak-banyak
dalam fikiran pulak dok fikir nak buat wasiat apa untuk kelurga n kawan-kawan
memang takut geler
dah la sebelum ni dah ada kes kemalangan bas ekspres
mintak sangat la jangan berlaku cam tu
tapi,alhamdulillah 
selamat juga aku sampai kat rumah ni
terima kasih pak cik bas Mayang Sari
lain kali saya naik lagi ye...

haa..untuk korang yang duduk kat melaka or mana-mana la
aku sarankan korang naik bas Mayang Sari
kerusi dia...fuhhhhh
tapik spring aku
boleh wat katil kerusi tu
dan sejuk sampai aku tidur merenggok
pah ni kena bawak selimut tebal-tebal
lantak orang la nak kata aku jakun ke,poyo ke,al-darat ke,
yang pasti aku tak menyusahkan diaorang.
tak gitu???
pah ni kalau tak ada aral melintang
akan jadi peminat setia bas Mayang Sari dah
harga pun tak mahal sangat
ok la dalam bajet aku sebagai seorang pelajar
jimat pun jimat,
selesa lagi tuhhhh....

k lah,off dulu
eosk aku postkan pasal raya haji pulak
itu pun kalau ada masa
papai
salam

2 comments:

  1. huhu....kan aku penah cite kat ko yg aku nek bas tu best kn??hehe:-)

    ReplyDelete
  2. iya la wawa....best kot naik bas tuh...mjur la ko cerita psal bas ni...klu tak,sampai bila la aku tak naik2 bas ni...

    ReplyDelete