CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pages

Friday, November 12, 2010

aPa dah JaDi??

1.40 pagi
13/11/2010

salam
masa di atas menunjukkan bahawa saat aku mula menaip entri ni
dan tarikh tu,sebagai bukti tarikh hari ini yg bersamaan dengan 6zulhijjah 1431

semenjak dua menjak ni
penyakit baru datang
bagi aku,time macam ni dah jadi rasa macam pukul 8malam baru
tengok la,time ni aku tak tidur lagi
orang lain entah ke mana dah..
diorang sedang bertungkus-lumut membina peta
xpe la,aku bagi peluang kat diorang membina bakat masing-masing
koihkoihkoihkoih...



tapi,serius la
aku tak dapat tidur la
mata memang dah kuyu
badan dah menjerit nak baring
bantal ngn selimut duduk mengoda
tapi xboleh juga tutup mata
macam-macam cara dah aku buat
melompat sana sini
menjerit cam tazan
tapi xdapt lelap juga
rasa nk gusti je mata ni.
tapi takut palk,
tak mensyukuri nikmat allah la plak..
hohohoh

sebenrnya semua ini efet kepada asigment yg dulu-dulu
3 minggu aku tak tidur dengan sempurna 
semata-mata nak siapkan asigment
ecehcehceh..(mcm la ko sorng)
betul,bukan nak ngadu
ini betul-betul
rasa macam dah sebati dengan angka 3 pagi ni..
haa,time tu la mata mula mengada-ngada mintak ditidurkan.
tak kan mengedik namanya..
bila dah biasa tidur lewat,ni la akibatnya..

aku tahu tidur lewat ni membahayakan kesihatan
tapi kalu buat-buat tidur bukan menipu namanya??..
hahahaha
moralnya
jaga la kesihatan kerana badan anda begitu berharga

jam menunjukkan dah 2.24 pagi.
aku mintak diri dulu
papai semua
salam

No comments:

Post a Comment