CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pages

Tuesday, November 9, 2010

siptOm yG muLa MenULaR

salam
haa,korang tahu x?
kt ipg aku ni sekarang sedang menular satu penyakit
kompen penyakit ni tak dapat dibasmikan 
kerana pesakit-pesakitnya sudah mencapai tahap kritikal.
para doktor pula sudah melakukan pelbagai kajian dan penyelidikan
untuk mencari penawarnya
tetapi sudah terlambat kerana memang penyakit ini tidak dapat diselamatkan

para pesakit ini terdiri daripada para guru-guru pelatih
dan jumlah bilangan yang teramai ialah daripada 

nak tahu penyakit apa?
TETTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT



itulah dia penyakit yang melanda antara para guru pelatih sekarang
sebagai contoh ayat la ni:

Milah Londeh: Esok,i kahwin,tetttttttt

Abu Jongeng: Ko dah kantoi,tetttttttt

Awang Belit: aku blum study ag,tettttttttttttttt

dan
yang pasti perkataan Tetttttttttttttt ini boleh masuk ke pelbagai ayat
tapi jangan la plak masukkan benda alah  ini ke dalam ayat karangan korang.
nanti aku pulak yg tertumpang dosa kerana menyebarkan benda ni.

tapi agak seronok la jugk guna benda alah ni
dan 
aku sangat bersyukurlah sebab 
sepanjang aku duduk kt sini
pelbagai perkataan dan trekmak yg mengila
(boleh la aku bawak pulang ke kampung nanti)
aku jugak yang terjangkit dengan penyakit ni
malah
penawarnya tidak akan dijumpai
 para pesakit 
pasti tidak mahu diubati kerana sudah selesa dengan penyakit ini

kalau nak dikira,
banyak lagi trekmak yg yg tak boleh blah ni
sampai aku pun pening nak ingat
memang la benda ni tak masuk exam
tapi agak seronok la sebab dapat belajar benda baru
wlaupun tidak memandang faedah kepada mata pelajaran
tapi memberi keseronokkan kepada penutur ujaran 

ok ar,cukup untuk setakat ni,
nanti entri lain kali aku akan listkan semua trekmak pelik-pelik
masa untuk study 
papai
Assalamualaikum

No comments:

Post a Comment